Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancje, reklamacje i zwroty

Gwarancja

Nice Polska udziela na wszystkie swoje produkty gwarancji prawidłowego funkcjonowania, za wyjątkiem zakupionych w Nice Polska i samodzielnie zamontowanych części i podzespołów mechanicznych do siłowników Mhouse.

Okres trwania:
24 miesiące od daty sprzedaży.
Krótki czas naprawy:
naprawy gwarancyjne wykonywane są w pierwszej kolejności, dzięki czemu ich czas jest zwykle dużo krótszy niż 14 dni.

Procedura gwarancyjna:

Krok 1

Przeczytaj dokładnie Twoją kartę gwarancyjną i sprawdź czy jest ważna.

Krok 2

Skontaktuj się z infolinią Nice 22 759 40 30, w celu potwierdzenia konieczności wysłania produktu do naprawy.

Krok 3

Dostarcz uszkodzony produkt wraz z kartą gwarancyjną i dokładnym opisem usterki do SERWISU NICE POLSKA.

Krok 4

Po dokonaniu naprawy odeślemy Tobie sprawny produkt.

 

Pełną treść warunków udzielanej gwarancji można pobrać pod linkiem: Warunki gwarancji

 


 

 Reklamacja (Rękojmia)

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty otrzymania przez Konsumenta albo Jednoosobowego przedsiębiorcę towarów. Każdy Konsument albo Jednoosobowy przedsiębiorca ma możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi według poniższej procedury:

Krok 1

Skontaktuj się z nami w terminie przewidzianym w ustawie przesyłając wiadomość emailem lub tradycyjną pocztą według wzoru zamieszczonego poniżej.

Krok 2

W terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia, skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Reklamacji.

Krok 3

Postępuj zgodnie ze wskazówkami pracownika Działu Reklamacji.

 

Wzór zgłoszenia reklamacji dostępny jest pod linkiem: Wzór zgłoszenia reklamacyjnego.


 

Odstąpienie od umowy

 

Jako Konsument oraz Jednoosobowy przedsiębiorca, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Nice Polska Sp. z o.o., 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 2a, email: sklep@mhouse.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Termin odstąpienia:
                              
  14 dni od odebrania produktów.
Termin zwrotu produktów:
                
14 dni od złożenia oświadczenia.
Termin zwrotu płatności:
                
po odesłaniu produktu lub 14 dni od odstąpienia.
Towar w stanie nienaruszonym:
           
zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, w przeciwnym przypadku zwracana kwota może zostać pomniejszona w zależności od stopnia zużycia.
Koszty odesłania towaru:
Konsument oraz Jednoosobowy przedsiębiorca odsyła towar na własny koszt.

Krok 1

Prześlij oświadczenie odstąpienia od umowy i kopię dokumentu sprzedaży do Nice Polska pocztą tradycyjną lub email.

Krok 2

Pracownik Działu Reklamacji prześle Ci potwierdzenie przyjęcia oświadczenia.

Krok 3

Odeślij zakupione produkt/y do Nice Polska.

Krok 4

Po odesłaniu produktu, otrzymasz zwrot płatności.

 

Wszystkie Państwa zamówienia będą realizowane i wysyłane wyłącznie dostawą za pośrednictwem FIRM KURIERSKICH.

Witamy na stronie mhouse.com.pl

To właśnie u nas znajdziecie Państwo profesjonalną obsługę i możliwość zaopatrzenia się w dodatkowe akcesoria i części zamienne Mhouse, Moovo, Moovo Professional oraz Nice Home. Szybka realizacja zamówienia sprawi, że będą Państwo zadowoleni z naszych usług.

Jednocześnie przypominamy, że w celu uniknięcia problemów i dodatkowych kosztów, warto pamiętać o przeprowadzaniu regularnych przeglądów i dokonywaniu konserwacji.

Zapraszamy do zakupu części Mhouse Moovo, Moovo Professional oraz Nice Home w naszym sklepie.

 

                              

Gwarancje reklamacje i zwroty

Gwaranjce i reklamacje

Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl